Toppen dag

börja med att jag vakna upp hemma hos Sandra. hoppa in i duschen det första jag gjorde vilket var super skönt. vi promenerade till stan där vi sola å köpte smink.
min mor välkomnade oss med pizza vilket vi redan hade ätit så det var ju synd.
det blev prat om kläder å mamma visade upp det nya hon hade inhandlat.

Daniella hämtade upp mig å Sandra sedan for vi vidare för att hämta upp hennes syster Denise.
och nu är vi alla brudar här hemma hos Sandra, och Denise har precis fixat färdigt mig.
så hon har plockat mina ögonbryn å jag är så ursäkta språket men jag är så jävla nöjd som man kan bli och så har hon sminkat mig också med det nya pudret jag köpte tidigare idag. den är super bra, blev ju nöjd som sagt. toppen dag med andra ord !

Makeupartist & Hairstylist http://scenbloggen.com/makeupbydenise/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0