Stress Stress å Stress

Har aldrig vart så stressad som jag var i helgen men men sista helgen å nu har vi stängt till mars. så har spenderat kvällen åt att städa å packa ihopp alla våra glass grejer ifrån ganla glassen sen blev det en lunch på square bar i rocklunda hos Imad.

juste kan ju berätta om min helg.. var med min underbaraste vän i hela världen, tänk att man kan tycka om en människa så himla mycket, jag älskar verkligen min vän Jessica. thats my girl, min sambo som vi brukar säga...

fredagen var vi på stan å åt nacho tallrik på Gränden, sen vidare till Gustav som hade en fest, vi var ej kvar så länge där,vi åkte åt olika håll, jessica skulle träffa sin kompis å det skulle jag dock också.
Åkte till Råby sen tog vi en natt vandring hem till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0