må få de sagt

Det är inget illa menat, har inget emot Kissie men läste lite om henne som jag känner att ajg måste skriva här

Hon är en ung tjeja som inte är så riktigt ärlig mot sina läsare har jag lärt mig. Hon gör absolut inte om sina bilder, nej absolute inte. och för er som inte förstod så mena jag att hon gör om precis alla sina bilder.
tycker det är sjukt tråkigt, jag läser hennes blogg men jag vill veta vem riktiga Kissie är å nu när jag fått reda på varför hennes huvud är så himla stort på alla bilder, å det är ju för att dem blir klantigt retuscherade. därför ser de ut som det gör på bilderna. Och hon förvränger bilder på sina konkurrenter. Tråkigt! 
kom igen är det bara  jag som vill se en bild på henne som är oretuscherad?
stå för vem du är och hur du ser ut, det kommer man längst med i livet.
Kram på dig snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0