Toppen tjejen

Efter praktiken gick jag dirrekt till jobbet, blev inget möte för mig idag. inställt blev det, så bra. ha ha. på lunchen var det shoppa dags igen, köpte en till skinnjacka i från H&M dem kom in idag så köpte en dirrekt. å så fick jag med mig en mysig tröja i från Gina å två par strumpbyxor å ett par Taights från JC. och en klänning ifrån H&M. i morgon får jag pengar av brorsan som han är skylldig mig. höhö då man blir man 500kr rikare i plånboken, tro mig allt kommer vara slut innan jag kommer hem.. glömde dock mina kläder på jobbet, blev lite stressigt i slutet, glömde till och med alla bakelserna jag fick. hmm får hämta det i morgon innan praktiken.

Kommentarer
Postat av: Sari

Tänk på att hålla i dina slantar ...du har en semester som du måste börja spara till...;-)

2010-03-24 @ 23:39:48
URL: http://frufiona.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0