Akuten.

vaknade av att mamma kom in med host medesin å vatten kl3 inatt. efter att jag druckit utav host medesinen så kunde jag inte somna om och jag kände hur hjärtat börja slå hårdare å hårdare, det var inte skönt om man säger så. satt på datan trodde att det kanske kunde hjälpa så jag kunde bli trött å somna om igen. men icke sa nicke.

det gick en timme kände att det inte blev bättre, försökte vara lugn å ta djupa andetag men inget funka. så jag in till min mamma och hon kände på mitt bröst och hon blev ju så klart orolig. jag låg en stund brevid henne sen rusade hon upp och ringde akuten. fick panik ropa efter henne och så kännde jag hur det blev svårt att andas, det var bara att gå ned till taxin som mamma ringt hit.

väl framme på akuten så fick jag ta Ekg prover och sprutor, fick ha någon obehaglig slang i armen. uurs. proverna dem tog kunde ta upp till 2h för att se resultaten. först nålen å nu skulle jag ligga i ~2h i en stenhård sjukhus säng, men stackars mamma hon fick sitta i en fortölj. ja vi båda 2 somna somsagt direkt. doktorn kom in å ställde frågor och tog min puls o.s.v. hon skickade mig till fysik nånting avdelningen för att ta ännu ett till ekg prov. dem sa att dem inte kunde hitta vad det var för fel och att om det händer igen ska jag åka upp så fort som möjligt. för det här inlägget var ju så intresant, men nu hade jag iaf nånting att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy! Det lät inget vidare, hoppas du mår bra nu och att det inte händer igen

Kram

2010-03-23 @ 20:56:04
URL: http://skruttensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0